niedziela, 24 stycznia 2016

BABY LIPS | #1 Monia testuje

Hi ☺
Zaczynam 'serię' gdzie będę testować kosmetyki z przeróżnych firm. Dzięki tym postom będziecie mogli dowiedzieć się trochę więcej o danych produktach i gdzie można takie zakupić. Dziś rozpoczynam z Baby Lips



Baby Lips to seria pomadek i balsamów do ust firmy Maybelline. Są bardzo znane w świecie blogerek i vlogerek. Firm zadbała o ładny wygląd opakowania, kolor pomadki o raz zapach. 
Do recenzji wybrałam 2 różne Baby Lips. 

Zacznijmy od tej różowej. Baby Lips pink punch to połączenie pomadki z balsamem. Nadaje ustom miękkość, ładny, delikatny kolor oraz nawilża. Największy jej plus to zapach i nawilżenie. Pachnie... cytrusami, latem


Baby Lips DrRescue to wyjątkowo orzeźwiający balsam o zapachu (i smaku również ) mentolu. Usta są idealnie nawilżone, zyskują połysk oraz świeżość. Polecam go do używania w zimę ! W połączeniu z chłodem na dworze jest boski !


Zakupić je możecie w każdej drogerii :) Ja zapłaciłam za jeden 6,99, a za drugi bodajże 7,99.

Podsumowując ja osobiście jestem bardzo zadowolona z tych pomadek/balsamów. Są idealne dla moich usta, mam nadzieję, że Wam też się spodobają ☺ 





Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz