wtorek, 5 stycznia 2016

Postanowienie | FITgirl | zasady | dieta | motywacja

Witajcie moi kochani ♥
Macie może jakieś postanowienia noworoczne ? Jeśli tak i chcecie, aby Wasze postanowienie faktycznie się spełniło, pamiętajcie, że musicie sami tego chcieć i robić to dla siebie. 
A ja jakie mam postanowienie ? Chcę przytyć. Heh teraz większość dziewczyn i kobiet chce raczej schudnąć, ale nie ja. Ostatnio już schudłam 5 kg, a nie powinnam. Jeśli schudnę kolejne 5 kg to zostaną ze mnie same kości. Obecnie ważę 45-46 kg, a mam 172 cm wzrostu. Jak na mój wzrost to trochę za mało. Więc postanowiłam że chcę sobie trochę rozbudować mięśnie, więc jak to mówią faceci - 'masa'. Więc... jestem na masie. W sumie to się nawet cieszę bo będę mogła jeść ile chcę. Chociaż przy mojej diecie wiem, że to będzie bardzo trudne ale wiem, że dam radę. Mój cel to minimum 52 kg. Chcę być FIT, a FIT to nie znaczy 'chuda', to znaczy 'zdrowa'. Więc jeśli, któraś z Was myślała, że jeśli schudnie 5, czy 10 kg i po prostu będzie mniej jadła, to w cale moje kochane nie znaczy, że jesteście FIT, po prostu jesteście chude. Aby być FIT, musicie o siebie naprawdę zadbać. Musicie ćwiczyć, jeść zdrowo...  Pamiętajcie o zasadach w diecie :
1. Jedz mniej, a częściej ! 
2. Jedz posiłki w tym samym odstępie czasowym ! 
3. Odpowiednie proporcje na talerzu ( 1/2 warzyw, 1/4 białka, 1/4 węglowodanów) ! 
4. Jedz powoli ( do mózgu po 20 min dociera, że coś zjedliśmy ) ! 
5. Jedz śniadania ! 
6. Unikaj smażenia oraz duszenia z tłuszczem ! 
7. Przestań słodzić kawę, herbatę ! 
8. Pij wodę ! 
9. Ogranicz spożywanie słodyczy, alkoholu i przestań palić ! 

Jeśli chcecie schudnąć i ujędrnić swoje ciało stosujcie się do wyżej wymienionych zasad! Pamiętajcie, że odpowiednia dieta to 70 % sukcesu !
A teraz przygotowałam dla Was małą motywacje ! 



















źródło : Instagram

Mam nadzieję, że podobał Wam się ten post ! Jeśli chcecie więcej takich postów, piszcie w kom. ! Życzę wszystkim Panią, które chcą być FIT wytrwania, cierpliwości, siły woli i dążenia do celu ! 
Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz