wtorek, 12 stycznia 2016

30 dziwnych faktów o mnie ☺

Hi ☺
Dziś mam dla Was post dzięki, któremu lepiej mnie poznacie :) Są to fakty, a dokładnie 30. Nie do końca wszystkie są dziwne, ale większość tak. 

1. Urodziłam się 25 października 2000 roku.
2. Gdy widzę śnieg płaczę ( może nie jak dziecko, ale jest mi megaa przykro ).
3. Uwielbiam czytać książki, najczęściej są to książki życiowe lub o życiu prawników.
4. Moim ulubiony fast food to tortilla.
5. Zawsze mam zimne ręce.
6. Noszę okulary ( moja wada wzroku to -2,75 )
7. Mam aparat na zębach.
8. Uwielbiam malować paznokcie. W wakacje potrafiłam to robić 5 razy dziennie. Teraz musiałam się ograniczyć do 2 razy w tygodniu.
9. Zawsze gdy zdarzy się jakieś nieszczęście, mówię 'zawsze mogło być gorzej'.
10. Lubię siatkówkę.
11. Jestem strasznie leniwa.
12. Nie potrafię czytać jednej książki, muszą to być przynajmniej 3.
13. Nie lubię sprzątać w pokoju.
14. Chciałabym zostać prawnikiem, lecz wiem, że mogę sobie nie poradzić z nauką, więc raczej będę architektem wnętrz.
15. Moje sny często później (częściowo) sprawdzają się w rzeczywistości.
16. Jestem chudzielcem, ale chcę to troszeczkę chociaż zmienić.
17. Bardzo podoba mi się fotomodeling.
18. Nie lubię być trollowana i gdy ktoś zrobi dokładnie to samo co ja to najprościej w świecie jestem wkurzona.
19. Mdleję za każdym razem na pobieraniu krwi.
20. Jestem upartą osobą.
21. Nie lubię, gdy ktoś mi mówi co mam robić.
22. Moje drugie imię to Joanna (to nie Anna - niektórzy tak myślą)
23. Podobno mam zdolności manualne.
24. Często wypominam ludziom rzeczy, które mi zrobili.
25. Nienawidzę ludzi fałszywych.
26. Moją ulubioną porą roku jest lato.
27. Moje ulubione kolory to : czarny, biały, szary, ciemna zieleń, bordowy i granatowy.
28. Lubię minionki.
29. Szybko przywiązuję się do ludzi.
30. Jem 8 tostów ( jeden tost składa się z 2 trójkątów ). Nie potrafię się najeść. 

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Który z faktów waszym zdaniem jest najdziwniejszy ? A wy macie jakieś dziwne fakty o sobie ? 
Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz