czwartek, 7 stycznia 2016

Winter - snow - frost - my garden ♥

Hello my dear ♥
Nie wiem jak u Was, ale dziś mi napadało troszkę śniegu na okno w pokoju. I szczerze ? Popłakałam się jak to zobaczyłam... Nie ze szczęścia, że w końcu popadało trochę śniegu. Ale było mi przykro bo nie cierpię zimy. Śnieg, zimno na dworze, krótki dzień, jest się bardziej zmęczonym i śpiącym, ubieranie się na cebulkę ( czuję się wtedy jak taki chodzący bałwan ) ... To jest straszne ! Pragnę tego lata ! Gdzie można wychodzić na dwór, spotykać się z przyjaciółmi, nie trzeba się tak grubo ubierać, można biegać na dworze, ćwiczyć, robić fajne tematyczne sesje, jechać na wakacje, pobawić się z psem. Zawsze mi się marzyło pojechać do Californii, a tam jest tak cieplutko ... No ale trudno. Żyjemy w takim kraju gdzie mamy ten śnieg. I muszę jakoś to przeżyć, może uda mi się go kiedyś polubić... Chociaż wątpię. No ale dobra. Trudno. Jedyne co mi się podoba w zimie to robienie zdjęć w moim ogrodzie. Mam dużo drzewek i zamek (?) i to bardzo fajnie wygląda na zdjęciach jak jest troszkę śniegu. No i dziś przychodzę do Was z takimi zdjęciami. Mam nadzieję, że Wam się spodobają Miłego oglądania ...










Jak się Wam podobają ? Zapraszam na kolejne posty !
Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz