wtorek, 2 lutego 2016

#1 DAILY BLOG - zakupy, siłownia, zdjęcia, przygotowania

Hi ☺

Ponieważ zaczęłam DAILY BLOG, przygotowałam dziś dla Was post 1/3.  Dziś, jutro i pojutrze wstawię posty, które będą dotyczyły mojego komersu.  Komers ten jest już jutro ! I dodam post przed samym wyjściem na tą uroczystość. Opiszę emocje i wstawię jakieś zdjęcia. 
Dziś zrobiłam już sobie paznokcie. Z racji że mam czarną sukienkę, buty i złote dodatki, pomyślałam, że wykorzystam właśnie te kolory na paznokciach. 


Osobiście bardzo mi się podoba to co mi wyszło. Chciałam właśnie takie paznokcie. Jeśli chodzi o całą moją kreację jaką mam przygotowaną wygląda ona tak :





Nie chcę Wam pokazywać mnóstwo zdjęć w tym stroju, ponieważ mam w planach zrobić sesje (może w weekend) i zobaczycie wszystkie zdjęcia w lepszej jakości. Jeśli chodzi o zdjęcie buta, było one wykonane zaraz po zakupie. Wcześniej już miałam zakupione szpilki, miały bardziej zaokrąglony czubek. Jednak okazało się, że mam lekko przekrzywioną prawą szpilkę i uznałam, że chcę nowe buty i cieszę się, że podjęłam taką decyzję. Buty są świetne !
Jeśli chodzi o makijaż i fryzurę - nie będę szaleć. Nie wybieram się do żadnego fryzjera, czy kosmetyczki - bo po co ? To tylko komers... Poza tym sama mogę sobie zrobić make-up i się uczesać. Makijaż także będzie czarno złoty. Dodam kreskę i dokleję sobie rzęsy, ponieważ moje są troszkę 'biedne', a mam dodatkowo okularki na nosie, które je zakrywają. Więc chcę, aby troszkę było je widać. 
W poniedziałek, aby się trochę odprężyć wybrałam się z mamą na siłownię i obiadek. Azjatycka kuchnia - mmm... pyszne, polecam ! 


No więc na tych zdjęciach kończę ten post i zapraszam jutro na kolejny DAILY BLOG ! Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich moich czytelników i dziękuję za takie statystyki, które dzięki Wam mogę teraz przeglądać z uśmiechem na twarzy ! 
Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz