piątek, 1 września 2017

Najlepszy eyeliner ! Eveline Celebrities




Cześć kobietki ! 

Dziś dotarł do mnie nowy komputer, więc ostro zaczynam, działać ! Z blogiem i Instagram'em !
Jeśli jeszcze nie widzieliście mojego Insta to zapraszam !

@monikarodakmua

Ostatnio na nim udzielałam się więcej niż tutaj. Małymi kroczkami dążę, żeby wyglądał on w pełni profesjonalnie na swój sposób ! :D Będzie mi bardzo miło jeśli na niego zajrzysz i jeśli będziesz mieć ochotę zostawić coś po sobie :)

Nie przeciągając lecimy do głównej treści posta !

 Dziś przygotowałam dla Was post o moich ulubionych drogeryjnych eyelinerach :D Opowiem coś o nich, o ich cenie i dostępności oraz pokażę Wam je na paru fotkach.

Tak więc, mówię tutaj o eyelinerach firmy Eveline z serii Celebrities. Są one dostępne w 4 wariantach kolorystycznych : czarnym, brązowym, fioletowym oraz niebieskim.
Posiadam wszystkie prócz brązowego i używam je już od 6 miesięcy.
Ich cena to 10-13 zł. Ja swoje kolorki zakupiłam w Rossmannie oraz Laboo.


Jak można zauważyć na zdjęciu aplikatorem jest malutki, cieniutki pędzelek, dzięki któremu możemy wykonać bardzo precyzyjną kreskę.
Opakowanie jest świetnie wykonane, dzięki czemu wyciągając z niego pędzelek mamy na nim odpowiednią ilość produktu.
Eyelinery szybko wysychają i są matowe. W czarnym odcieniu pigmentacja jest idealna. Żadnych maz, czy prześwitów. Jednak fiolet jak i niebieski to kiepsko... Nie wiem niestety jak jest z brązowym.
Pomimo porządnego wstrząśnięcia nadal pigmentacja jest słaba. Na zdjęciach poniżej spróbuję Wam to pokazać.


Chciałam narysować na ręce takie kreseczki jak na oku jednak jak widać nie bardzo mi się udało. Jednak pod kontem i w niewygodnej pozycji jest trochę ciężko, ale się starałam - przysięgam  :D

I to jest jakby jedna warstwa tego kolorku. Nie poprawiałam ich, jednak gdybym tak zrobiła to już ładnie by pokrył kolorek, ale w eyelinerach pigmentacja jest bardzo ważna i nie powinno się tak dziać.

Jednak czarnym kolorkiem jestem zachwycona i nie wyobrażam sobie robić kreski innym eyelinerem choć słyszałam ostatnio o jednym, który może również pokocham, więc jak tylko go porządnie przetestuję to dam Wam znać ! :D

Ma ktoś z Was może któryś kolorek z tych eyelinerów ? Jak Wam się sprawuje ?
Bardzo polecam kupić czarny ! :D

Do następnego !
Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz