środa, 23 sierpnia 2017

Podkład za 250 zł ?! Diorskin Nude Air - HIT, czy KIT ?



Cześć kochane :)

Dziś chcę Wam przedstawić produkt z wyższej półki. Dużo z nas marzy o pięknym wyglądzie, co ułatwia nam makijaż. Ja najbardziej staram się, aby makijaż twarzy wyglądał lekko i świeżo. Ale jakie produkty wybrać żeby nie osiągnąć efektu maski ? Jak spisze się podkład za 250 zł ? 
Producent mówi że " Jego ultra-lekka konsystencja jest jak powiew świeżego, dobroczynnego powietrza dla naszej skóry. Sprawia, że cera staje się aksamitna, nieskazitelna oraz zyskuje naturalny blask".
A ile z tego prawdy ?


Podkład testuje namiętnie od ponad tygodnia i zdążyłam już parę dobrych jak i złych cech w nim wyłapać. 
Co na pewno w nim uwielbiam to... zapach. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim pięknym zapachem podkładu ! Tego dnia, gdy pierwszy raz nałożyłam go na skórę wybrałam się na miasto. Jak zawiał delikatnie wiatr to od razu poczułam jego zapach. No cudo ! Ale niestety ja dość szybko przyzwyczajam się do zapachów i już tak nie zwracam na to uwagi w ciągu dnia.



Ma ciekawą konsystencję - bardzo lejącą. Nie taką jak podkład Catrice HD. Nakłada się go pipetą połączoną z nakrętką. Podkład jest jak olejek, co na początku dość było dla mnie dziwne i niezbyt przyjemne. Ogółem nie lubię olejków do twarzy. Ale już przy 3 aplikacji nie zwróciłam na to wogóle uwagi. I oczywiście totalnie nie ma co go porównywać do Catrice. Inna cena, konsystencja i krycie. Catrice ma mocne krycie, a Nude Air ma delikatne krycie, choć z moimi przebarwieniami po trądziku sobie w miarę radzi.
Nakładam go wilgotnym Beauty Blender i wydaje mi się, że jest on do niego stworzony. Ja niezbyt przedakcesyjnych za pędzlami do podkładów, ale jeśli Wy lubicie to może on być dla Was najlepszy ! :D


Pojemność ma standardową - 30 ml.
Cena - 200-260 zł. Ja swój upolowałem w Deuaglasie za 239 zł. 
Jego cena to dość kontrowersyjny temat. Myślę, że jeśli ktoś może sobie finansowo na niego pozwolić i nie ma dużych problemów z cerą to jak najbardziej polecam go kupić.

Ma ktoś z Was ten podkład lub inne produkty kosmetyczne z Dior'a ? Jak się Wam sprawdzają ? :) Piszcie !

Buziaki! Monia ❤️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz