piątek, 7 lipca 2017

Charakteryzacja Princessa (?) - strój, makijaż, zdjęcia


Cześć kochane ♥

W dzisiejszym poście chcę pokazać Wam moje ostatnie efekty współpracy z wspaniałym fotografem Mateuszem

Cała charakteryzacja wraz ze zdjęciami zajęła mi ponad 20 godzin.  Najwięcej czasu uciekło przy robieniu sukni. Bo oczywiście wiadomo, że strój makijaż jak i fryzurę wykonałam sama. 
Suknię wykonałam z drutu, zasłon oraz poszewek na poduszki :) 
A jak dokładnie ją wykonałam ?


Z druta wykonałam dwa okręgi które połączyłam 7 drutami wzdłuż. Jeden okrąg znajduje się na samym dole spódnicy a drugi u góry w tali. Następnie z dwóch fioletowych poszewek zrobiłam a'la halkę, którą przykleiłam klejem na gorąco do stelażu. Później złapałam białą zasłonę i "owinęłam" nią cały stelaż tworząc pierwszą warstwę sukni. Następnie zrobiłam to samo z fioletową zasłoną. Zmarszczyłam ją u góry i przykleiłam tak do stelażu od góry i od dołu.
"Koszulkę", czyli górę sukienki zrobiłam z poszewki. Wycięłam odpowiedni kształt i połączyłam wszystko klejem na gorąco ! Dodatkowo wkleiłam z tyłu suwak. I tak powstała suknia. 
Welon to był pikuś. Do starego welonu, który kiedyś złapałam na weselu dokleiłam zasłonę :D 

Teraz już nic nie gadam, a raczej nie piszę tylko pooglądajcie zdjęcia ! ☺



















Tym razem nie skupiałam się zbytnio na paznokciach. Wykonałam na nich po prostu hybrydę w różach ze skromnym wzorkiem :)


Ta charakteryzacje zdecydowanie bardziej mi się podoba nić poprzednia - leśna nimfa . Oczywiście z tamtej również jestem zadowolona :D 

Jeszcze wrócę na chwilkę co do tematu sukienki. Opisując jak ją zrobiłam wydaję się to na prawdę proste, a było całkiem na odwrót. Miałam ogromny problem w połączeniu drutów. Teoretycznie był on w miarę miękki, plastyczny, ale nie na tyle by je wokół siebie owinąć. Łączyłam każdy drut cienkim drutem miedzianym i obklejałam klejem na gorąco  wyobraźcie sobie że  łączyłam tak 16 końców drutów. Dlatego zastanawiam się czy nie nagrywać filmów z tym jak wykonuję dany strój do charakteryzacji, wrzucać je na YouTube i udostępniać Wam tutaj, żebyście mogli zobaczyć :) Hmm, co myślicie ? Piszcie !

A Wam która bardziej się podoba ? 

Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz