wtorek, 9 maja 2017

Leśna nimfa - charakteryzacja, zdjęcia.




Cześć !

Dziś mam bardzo przyjemny post, który będzie się składał głównie ze zdjęć ☺ Otóż w minioną niedzielę wraz z fotografem Mateuszem Derkiem zrobiliśmy wspaniałą sesję, gdzie byłam modelką...






Do sesji sama wykonałam strój. Powstał on z prześcieradła, sztucznych jak i żywych kwiatów oraz liści. W sumie wykonanie całego stroju wraz z wiankiem zajęło mi ok. 6 godzin.








Paznokcie również sama wykonałam :) Dla świetnego efektu przedłużyłam je żele i nałożyłam na niego hybrydę z efektem Cat Eye firmy Elarto. Na palcu serdecznym jak i kciuku zrobiłam delikatne złote wzorki. Wykonanie tych szponek zajęło mi ok. 4 godzin z racji, że robiłam je sama sobie.


 



Makijaż zajął mi ok. 2,5 godziny. Postawiłam głównie na zieleń, złoto i fiolet.








Jak Wam się podoba charakteryzacja na leśną nimfę w moim wykonaniu ? :D 
Jest to pierwsza charakteryzacja jaką wykonałam. W głowie mam już kilka pomysłów na kolejne. A może Wy chcielibyście mi jakąś podpowiedzieć ? Piszcie śmiało, z chęcią poczytam Wasz propozycje :) 

Do następnego !

Monia ♥



( UWAGA ! Zabronione jest używanie zdjęć z mojego bloga. Chronione są prawami autorskimi! )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz