środa, 12 kwietnia 2017

Targi Beauty Forum 2017. Moje zdobycze i opinia. Macademiangirl. Czy warto na nich być ?



Hej, hej :D

Mam dziś dla Was post, który powinien pojawić się już jakiś czas temu, jednak ostatnio jestem taka zabiegana, że na nic nie starcza mi czasu. Post jest o Targach Beauty Forum 2017 na których byłam. Chciałam Wam pokazać co na nich kupiłam i podsumować całe to wydarzenie. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam do dalszej części :)

Na początku pokażę Wam co zakupiłam.

KRYOLAN


To firma charakteryzatorska, której kilka produktów to dla mnie podstawa.
Kupiłam u nich :


  • CARMEX - balsam do ust, który zawsze nakładam na usta klientki po oczyszczeniu i zwilżeniu twarzy, a przed już samym makijażem. Jest bardzo przydatny i tani jak na tą firmę.

Zapłaciłam 11 zł


  • Blaszka/paletka - przydatna rzecz w pracy wizażysty, zawsze nakładam na nią podkład, korektor czy łączę ze sobą dane kosmetyki. Bardzo praktyczna !

Zapłaciłam 15 zł



  • Kółeczko kamuflaży/korektorów podstawowy produkt. Jest to już moje drugie kółeczko. Poprzednie wyglądało trochę inaczej. Produkt długo wystarczalny. Poprzednie kółeczko nie zużyłam z racji końca daty ważności, a zostało mi więcej niż połowa produktu. Co prawda jest drogi, w końcu profesjonalna firma charakteryzatorska.

Zapłaciłam 130 zł



EF


U nich zakupiłam kilka drobnych rzeczy niezbędnych do manicuru.


  • Pojemnik na zmywacz do paznokci

Zapłaciłam ok. 7 zł


  • Drewniane patyczki do odsuwania skórek

Zapłaciłam 12-14 zł



Dwa pędzelki :


  • Precyzyjny pędzelek do zdobień 001 

Zapłaciłam 11zł


  • Pędzelek do akrylu 6 "koci język" 1006

Zapłaciłam ok. 30zł





SUN FLOWER


Mieli duże zniżki na swoje produkty. Przy ich stoisku kupiłam kilka rzeczy do paznokci :)


  • TOP NO WIPE - obowiązkowy przy efektach syrenki, kameleona, czy lustra

Zapłaciłam 19 zł



I kilka produktów do zdobień...


 Dwa pyłki efekt lustra

  • Srebrny
  • Złoty 

Każdy za 12 zł



  • Efekt kameleon

Zapłaciłam 12 zł




I w gratisie dostałam dwa pojemniczki z niteczkami do zdobień :)


GOLDEN ROSE

U nich zgarnęłam próbkę płynu micelarnego :)



PODSUMOWANIE WYDARZENIA
I MOJE ODCZUCIA

Na takim wydarzeniu byłam już w sumie 2 raz, jednak za tym pierwszym byłam jeszcze małym brzdącem i pamiętam tylko, że bolały mnie moje małe nóżki i gubiłam sie między większymi nogami. Było dużo ludzi tak jak teraz.
Weszłam na halę przed 11 i jeszcze dało się spokojnie poruszać, bez przepychania. Później ciężko było zrobić chociaż kilka kroków. Co mnie najbardziej zaskoczyło ? To jacy ludzie są niekulturalni. Pchają się na chama, nie powiedzą przepraszam, kopią, depczą, no masakra. Ja na początku kulturalnie mówiłam przepraszam, jak chciałam przejść między ludźmi. Ale oczywiście nikt nie zwracał na mnie uwagi. Dlatego nie dziwie się, że wszyscy się przepychali. No ale... Samo w sobie wydarzenie było na prawdę super ! Pomimo tłoku i tak zamierzam wybrać się tam za rok, bo teraz na drugą turę nie dam rady. Fajne doświadczenie i myślę, że każda kobieta, która ludzi kosmetyki i pielęgnację znajdzie tam coś dla siebie. Co najfajniejsze chyba, to to że można się załapać na naprawdę fajne zniżki.

Na targach spotkałam Macademian Girl, czyli Tamarę, która była twarzą Paese.



Było tam wiele innych znanych dziewczyn, które chciałam spotkać, ale niestety mi się nie udało :(
Może za rok :)

Może któraś z Was byłą na targach ? :) Znalazłyście którąś z dziewczyn ? Co kupiłyście ? Piszcie, piszcie :*

Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz