wtorek, 4 kwietnia 2017

Moje wiosenne propozycje na paznokcie - hybrydy | #15 Paznokciowo


Cześć laleczki ☺
Mam dziś dla Was kilka propozycji na wiosenne paznokcie, które zrobiłam w ostatnim czasie. Mam nadzieję, że post Was choć troszkę zainspiruje :) Jeśli chcecie, żebym pokazała Wam jak zrobić któryś z manicure'u to piszcie śmiało w komentarzach !

1. To chyba najbardziej praktyczny kolorek. Paznokcie jednolite, bez wzorków - do wszystkiego pasują.



2. To również praktyczna stylizacja z delikatnym biało-różowym ombre.


3. To już bardziej wymyślona stylizacja :) Biel, róż oraz fiolet.


4. No i wisienka na torcie. Zdecydowanie moje ulubione. Czarno różowe. Ręcznie namalowany wzorek.


Które podobają Wam się najbardziej ? Jeśli chcecie mogę napisać post instruktażowy z którąś że stylizacji :D Piszcie w komentarzach, do następnego ! 

Monia ☺


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz