wtorek, 21 marca 2017

Makijaż wieczorowy - moje propozycje

(foto: Karolina Pietrzyk)


Cześć dziewczyny !

Mam dziś dla Was post bardziej inspirujący :) Pokażę Wam moje ostatnie makijaże, które świetnie się nadadzą na wieczorne wyjście. Pokrótce je też z Wami omówię :)

1. Pierwsza propozycja i moim zdaniem najlepsza :) Przyciemnione oko, trochę American Beauty, doklejone kępki, rozświetlony kącik wewnętrzny, bordowa pomadka i konturowanie. Makijaż estetyczny, nie przesadzony i w neutralnych kolorach. Modelka na zdjęciu ma piękne, gęste brwi, które świetnie podbijają cały makijaż.

 (foto: Karolina Pietrzyk)

2. Makijaż wieczorowy z akcentem różowo-fioletowego pigmentu. Świetny makijaż dla osoby z oczami koloru niebieskiego i szarego. 
Rozjaśniony kącik wewnętrzny srebrnym pigmentem, przyciemnione załamanie powieki i wyciągnięte oko czarnym cieniem.



 3. Czarne Smokey eye roztarte brązowym cieniem. Ruchoma powieka muśnięta złotym brokatem, którym obrysowałam górną linię rzęs. Dolna powieka oczywiście przyciemniona i połączona z makijażem górnej powieki.





I jak Wam się podobają te makijaże ? A który z nich najbardziej ? Zachęcam do zainspirowania się nimi ! :) Twórzcie i bawcie się makijażem ! Możecie podsyłać mi swoje pracę na email (moni_1313@o2.pl) lub Facebook'u. Najlepsze makijaże z chęcią pokażę w kolejnym poście ! A może zrobimy jakiś konkurs ?  Piszcie ! 
Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz