poniedziałek, 10 lipca 2017

Inspiracje paznokciowe : hybrydy, żele i akryle wykonane w czerwcu | #16 Paznokciowo


Hej :)
Mam dla Was troszkę zdjęć z pazurkami jakie wykonałam w czerwcu. Inspirujcie się i odtwarzajcie ☺ Już niedługo na blogu pojawi się konkurs, więc bądźcie czujne !  


1. Tutaj na naturalnej płytce zrobiłam żele. Paznokietki są moje, zapuszczone pod przedłużeniem, które robiłam do charakteryzacji (zdjęcia z niej znajdziesz na blogu!)


2. Tutaj paznokcie Pani Ewy. Uwielbiam na nich pracować, na prawdę. Bardzo ładna i zadbana płytka. Oczywiście hybryda na NATURALNEJ płytce. 


3. Tutaj musiałyśmy przedłużyć paznokcie Klaudii. Przedłużenie i kolorek - akryl.


4. A tutaj również moje paznokcie na które położyłam kolorowy akryl i dodałam parę cyrkoni na serdecznym palcu :)


5. Tą twarzyczkę wykonałam na wzorniku, ale również postanowiłam Wam ją pokazać :D To pierwsza z twarzyczek, które uczę się robić. Trzymajcie kciuki ! 


6. Hybryda z efektem lustra :) 


7. A tutaj mozaika, którą ostatnio Panie uwielbiają :D Na paznokciach Pani Ewy !


8. Żel + hybryda + efekt syrenki. Przyjemne i delikatne połączenie :)


9. A tutaj troszkę kombinowałam na swoich pazurkach :D


10. Tutaj również mozaika w brązach, różach i czerwieniach.


11. Zdjęcie przed i po. Klasyczna czerwień - hybryda.



12. Ciekawe połączenie bieli, różu i efektu lustra :D Szalone pazurki z delikatnym wzorkiem - piórkiem.



To wszystko na dziś. Ja się z Wami żegnam i do kolejnego postu  ! :)
Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz