środa, 5 sierpnia 2015

▲ LIEBSTER BLOG AWARDS ▲

Hi ☺
LBA ? Liebster blog Awards to blogowa zabawa polegająca na nominowaniu 11 osób, ktore mają odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby nominującej, którą w moim przypadku jest : necia-blog.blogspot.com  Więc nie owijając przejdę do pytań :

1. Co najczęściej robisz w wolnym czasie ?

Jak to chyba teraz każdy 'siedzę' na telefonie, facebooku, sprawdzam instangrama, snapchata. Ale nie tylko ;) Lubię czytać książki, robić zdjęcia, gotować lub oglądać filmiki na YT  


2. Lubisz się malować? Jeśli tak to delikatnie, czy mocno, wyraziście ?
Do niedawna lubiałam wyraziście, wykorzystywałam wszystkie triki makijażowe jakie tylko potrafiłam, ale ostatnio uznałam, że po co mi tyle 'tapety' ?


3. Twoja ulubiona piosenka to ...
Ojej .. nie mam jednej ulubionej xd Ostatnio mam 'fazę' na kilka : Sulin - Między mną a tobą , Młody M x Pawbeats ft. Justyna Kuśmierczyk - Wiecznie Młodzi , Nocny Sosa x Beteo - Nicki Minaj (Remix) ☺


4. Ulubiony kolor.
W sumie to też nie mam jednego, lubię biały, czarny, srebrny, szary, ale też żółty, błękitny, różowy, beżowy. Bardzo lubię pastelowe kolory i takie bardzo wyraziste, neonowe.


5. Jak spędzasz wakacje. 
Byłam u przyjaciółki w Oświęcimiu, u rodziny koło Przemyśla, nad morze jeszcze nie wiem czy pojadę wakacje tak szybko mijają a ja mam jeszcze tak dużoo rzeczy do zrobienia


6. Sprzątanie vs gotowanie.
Lubie gotować choć nie zawsze mi to wychodzi. A czy lubię sprzątać? Nie bardzo, chociaż często mam straszną ochotę posprzątać w pokoju czy w kuchni. Kiedy mam coś ugotować to musi być posprzątane, a że czasem bywa że trzeba pozmywać naczynia, pozamiatać lub wytrzeć blat to wychodzi na to że sprzątam a później gotuję. Więc nie wiem ale chyba raczej gotowanie

7. Kot vs pies.
Ostatnio ktoś z moich znajomych rzucił temat, że podobno kot zje cie po tyg., a pies po dwóch. Nie wiem o co dokładnie chodziło bo nie byłam od początku w temacie ale bardzo mnie to zastanawia. Lubie małe kotki - jak chyba każdy. Gdy już urosną to zależy, ale pies, czy mały, czy duży zawsze mi się podoba. Można nauczyć go sztuczek, praktycznie wszędzie z nim chodzić... Więc to wgrywa pies


8. Komedia vs dramat.
Lubię dramaty, ale wolę się pośmiać


9. Jeśli miałoby spełnić się jedno twoje marzenie byłoby to ...
 Ojej ... Nie mam pojęcia. Hmmm ... żebym mogła mieć więcej marzeń do spełnienia.. Zawsze mi się marzyło pojechać do Californii i New York'u i jeszcze najlepiej, żeby tam zamieszkać. Ale chcę też wybrać sobie dobrą szkołę i znaleźć dobrą pracę, znaleźć sobie drugą połówkę i mieć wspaniały dom. Więc nie mogę wybrać jednego marzenia i nie dawać innemu szansy na spełnienie.


10. Czego najbardziej się boisz?
Hmm .. tego nie wiem. Może odrzucenia ze strony innych? Nie poradzenia sobie w przyszłości ? 


11. Twój najbardziej szalony pomysł.
Łooo takich pomysłów jest trochę Kiedyś stojąc w kościele zastanawiałam się co by było gdybym wyskoczyła na środek i zaczęła tańczyć i śpiewać ( haha ) albo czy coś by mi się stało gdybym położyła się płasko na torach jak na filmach.. dużo jest takich pomysłów.

No więc dobrnęłam do końca. Teraz powinnam nominować 11 kolejnych osób, ale nie. Ja nominuję każdego kto ten post przeczytał, skomentował lub mnie zaobserwował. Pytania są takie same jakie ja otrzymałam  


Do zobaczenia w kolejnym poście

Monia ♥

8 komentarzy:

  1. Ja tak samo w wolnym czasie czytam albo robię zdjęcia lub jeśli już kompletnie nie mam nic do roboty siedzę na fejsbuku :D
    Obserwuję i liczę na to samo, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie obejrzymy się, a wakacje tak zleca, że masakra. Już jest sierpień :D
    http://evveline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super post możemy się o tobie coś dowiedzieć
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio też ciągle słucham Sulina- Między mną a tobą :)
    Fajne odpowiedzi, obserwuję :)
    http://paulinaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak samo boje sie odrzucenia ze strony innych. Bardzo ciekawe odpowiedzi! :)
    Fajny blog! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację z tym makijażem ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne odpowiedzi :)
    http://bymikabloog.blogspot.com/2015/08/sesja-martyna-i-magda.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie mam jednego ulubionego koloru :)

    Mój Blog - klik!
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń