piątek, 14 sierpnia 2015

Decorating nails ♥

Hi ☺
W dzisiejszym poście chcę Wam troszkę opowiedzieć o moim nowo odkrytym talencie. A jest nim ... stylizacja paznokci Wzorki, ombre, naklejki, tipsy, hybrydy, itp. To może opowiem jak to się wg zaczęło...
Moja mama jest kosmetologiem. Już co prawda nie skupia się na takich drobnych rzeczach jak zdobienie paznokci. Przeważnie wykonuje ona zabiegi takie jak: botoks, wypełnianie zmarszczek kwasem hialuronowym, zakładanie klamry, itd...
A ja od zawsze lubiłam malować paznokcie. Często, gdy kiedyś bywałam u mojej mamy w salonie podbierałam tipsy i próbowałam coś na nich malować. Niestety nigdy mi to nie wychodziło. Ale niedawno, gdy byłam u przyjaciółki przyklejałyśmy sobie tipsy. Wiem, że jest to najgorsze co może być dla naszej płytki ale miałam bardzo krótkie paznokcie bo kiedyś je obgryzałam i do niedawna bardzo mi się rozdwajały i łamały, a my akurat miałyśmy gdzieś wyjść i po prostu chciałam, aby one chociaż raz ładnie wyglądały. No i tak mi się bardzo spodobały, że zaczęłam zapuszczaj swoje. Malowałam je odżywką z Oriflame, którą bardzo polecam! Nie rozdwajają już mi się paznokcie, wzmocniła je, są teraz twardsze i nie łamią się. Oglądałam na instagramie i w wyszukiwarce google jak ktoś malował swoje paznokcie. Spodobał mi się jeden ze wzorków i postanowiłam go sobie namalować. Wyszedł cudooowny Koleżanka poprosiła mnie, abym jej zrobiła taki sam i wyszedł jeszcze lepiej Później mamie namalowałam inny wzorek, jeszcze innej koleżance, później znowu mamie. I za każdym razem robiłam zdjęcia. W końcu postanowiłam nauczyć się ombre, robienia hybryd, różnych wzorków itp. Założyłam nowego instagrama na którym zamieszczam zdjęcia tych paznokci. Wstawię je tutaj, a jeśli będziecie chcieli oglądać kolejne, które będę dodawać to zapraszam : monia_stylist









Pozdrawiam,
Monia ♥

6 komentarzy:

  1. Łał, rzeczywiście cudnie ci to wychodzi. *___* Ja nie mam w ogóle talentu to malowania paznokci. Mam ten sam problem który ty miałaś i chyba zacznę używać wyżej poleconej odżywki. Najśliczniejsze są te z minionkami i złoto czarne. Niewyobrażalny talent!

    pozdrawiam, http://strange-is-so-cute.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej jakie piękne :)). Najładniejsze te z palmami ^.^ Rzeczywiście masz talent!

    www.aleksandraczaja.blogspot.com - mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Łałł... jestem pod ogromnym wrażeniem :) Świetnie ci to wychodzi.
    http://necia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cuudowne są!!!
    zazdroszczę talentu :D

    http://patrycjablogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie jestem dobra w malowaniu małych wzorków na paznokciach, nigdy mi nie wychodzą, ale twoje są przepiękne!
    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci to wyszło, a zwłaszcza te minionki :) To pewnie zajmuję trochę czasu. Jeśli chodzi o mnie.. malowanie paznokci nie jest moją mocną stroną.
    kreatywnablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń