wtorek, 18 lipca 2017

Inspiracje makijażowe: makijaże wykonane w czerwcu

Witajcie kochane ☺ 

Dziś mam dla Was wszystkie makijaże jakie wykonałam w czerwcu :) W tym miesiącu dożo Pań życzyło sobie mocniejsze oczko. Chcę Was troszkę zainspirować, pokazać moje zdolności i zarazić zabawą makijażem :D To co - oglądamy ! 

1. Pierwszy makijaż  jest połączeniem złota i czerni. Ładnie podkreśla oczko i je rozświetla :D Bardzo elegancki , taki lubię !


2. Ten makijaż wykonałam na Monice, która malowała się na poprawiny swojego ślubu :)


3. Tutaj jak widać miałam bardzo wesołą klientkę :) Delikatny, podkreślający oczko i odmładzający makijaż.


4. Główny punkt makijażu - usta ! Piękne różowe :) 




5. A tutaj kombinowałam coś na sobie :) Srebrna kreseczka gra główną rolę.



6. Makijaż srebrno-czarny z nude ustkami :D


7. A tutaj makijaż pokazowy na mojej mamie :) Duuużo różu i duuużo rzęs ♥



8. I troszkę perełki z zielenią i ciemnymi brązami :D



Jak Wam się podobają ? Już niedługo kolejny post !
Jeśli chcesz być na bieżąco zapraszam na mój FanPage : Wizaż i Stylizacja Paznokci Monika Rodak

Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz