czwartek, 2 listopada 2017

Lip Arty, moje pierwsze prace

 

Hejka ☺

Ostatnio były charakteryzacje na całej twarzy, a dziś skupimy się na ustach :) Mam dla Was 3 inspiracje... ale spokojnie już tworzę kolejne !



Lip arty to na prawdę super precyzyjna robota. Wykonanie jednego takiego makijażu ust zajmuje mi 15-25 min, więc teoretycznie nie tak długo, ale wyobraźcie sobie, że przez ten czas nie mogę zamknąć ust bo cała praca pójdzie na marne - hah to śmieszne i okropne :D
Uwielbiałam oglądać prace innych, aż w końcu stworzyłam swoje, jak Wam się podobają ?

 1. Czy tylko dla mnie są takie cukierkowe ? Powiem Wam, że ten "kawior" nie chciał ze mną współpracować... Ale w końcu się udało :)


2. Troszkę Halloweenowe :) Żeby pomalować usta na czarno, użyłam do tego eyelinera z duralinem, wyobraźcie sobie co się działo przy zmywaniu - nic ! Nic nie chciało zejść, polecam peeling zmieszany z kremem :D



3. A tutaj moja pierwsza próba wykonania lip artu, widać że słabo dopracowana. No ale to był mój pierwszy raz także podchodźmy do niego z dystansem :) Za rok zrobię taki sam i zrobimy porównanie :D



To są waśnie moje pierwsze lip arty. Piszcie jak Wam się podobają i czy kiedyś próbowałyście takiego makijażu ust :D Ja tym czasem uciekam lulu, do następnego ♥ !
Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz