poniedziałek, 30 października 2017

Halloween makeup ! Moje prace.



Witajcie :D

Muszę przyznać, że piszę ten post z ogromną przyjemnością. Halloween to okazja dla mnie by się troszkę popisać i pokazać swoje umiejętności. Jest to także dla mnie świetna zabawa, przyjemność, hobby, po prostu to co kocham ! Mogę przez takie prace pokazać siebie lub wcielić się w jakieś postacie. Ja osobiście wystąpię niżej w 3 charakteryzacjach :D Kto zgadnie w których ? Piszcie w komentarzach :*


 1. Niebiesko-fioletowo-różowe cienie, czarne soczewki, czarne usta i dłuuugie rzęsy !






2. Ostra pomarańczka wymieszana z czerwienią, odrobina czerni, ponownie czarne soczewki.





 3. Wszystko co zielone :D







4.Tutaj już poszalałam konkretnie i nawet się zastanawiałam, czy nie przesadnie, no ale cóż - Halloween !







5. I znów niebiesko-fioletowo-różowo z kwiatami :D



Nie rozpisuje  się za wiele o zdjęciach, ponieważ, chcę abyście zadecydowali o którym z tych makijazy chcielibyście poczytać jak wykonać go krok po kroku :D 
Piszcie śmiało w komentarzach, zawsze wszystkie czytam i piszcie również, który z nich spodobał Wam się najbardziej ! :D

Do kolejnego ! ♥
Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz