wtorek, 7 lutego 2017

Cat eye \ Kocie oko, krok po kroku| #2 Hybrydy #14 Paznokciowo



Cześć :D
Dziś chciałabym pokazać Wam jak zrobić krok po kroku efekt Cat eye na paznokciach. Ja swój lakier do takiego zdobienia mam z firmy Elarto. Jest to częstochowska hurtownia, o której zamierzam zrobić post, aby przedstawić Wam moją opinię na jej temat :) Ale dziś o tym pięknym efekcie, zapraszam ! 


Do wykonania takiego zdobienia potrzebujemy specjalnego lakieru, płytki magnetycznej i oczywiście bazy, topu.

No to zaczynamy !

1. Na początku musimy przygotować paznokcia. Wyciąć skórki, wyrównać i zmatować płytkę oraz przemyć clinerem.

2. Teraz nakładamy bazę i utwardzamy w lampie. ( ja utwardzam 30 sek. w lampie o mocy 48W )



3. Na bazę nakładamy pierwszą warstwę lakieru Cat eye, pamiętając o zakończeniu brzegu paznokcia. Po nałożeniu lakieru przykładamy płytkę pod odpowiednim kontem. Płytkę musimy przyłożyć dość blisko, więc trzeba uważać, aby nie dotknąć nią paznokcia ! Po przyłożeniu płytki utwardzamy lakier w lampie. ( 30 sek. w lampie )

Na dole podałam nazwę Instagrama, gdzie pokazałam jak przykładam płytkę

    
(zdjęcie po lewej- przed przyłożeniem płytki | zdjęcie po prawej - po przyłożeniu płytki)

4. Następnie powtarzamy punkt nr 3. (30 sek. w lampie )



5. Teraz nakładamy Top i utwardzamy go w lampie . ( 60 sek. w lampie )





6. Następnie wystarczy tylko przetrzeć clinerem i gotowe !



Moim zdaniem efekt jest super, można go wykorzystać do wielu fajnych zdobień zostawiam kilka prac z nim :)





Jeśli spodobał Ci się post zostaw komentarz i napisz, czy Tobie podoba się ten efekt i w jakim kolorze najbardziej :)
Zapraszam na mojego Instagrama gdzie dodaję zdjęcia moich prac paznokciowych jak i makijażowych : @monia_stylist

Znajdziecie na nim filmik jak przykładam płytkę magnetyczną do paznokcia !



Do następnego !
 Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz