wtorek, 17 stycznia 2017

ZIAJA żel oczyszczający & NIVEA płyn micelarny | #5 Monia testuje

 


Hej :)

Chciałabym pokazać Wam dzisiaj moje dwa nowe produkty, które testuję już od jakiegoś czasu. Produkty dotyczą pielęgnacji, są to : żel oczyszczający (ZIAJA) oraz płyn micelarny (NIVEA). Chcę pokrótce je z Wami omówić i opowiedzieć o moich odczuciach co do produktów oraz zmian na mojej cerze. 

ZIAJA
Żel oczyszczająco - normalizujący na dzień i na noc. 200 ml

 

Cena : 8,99 zł

Nigdy nie miałam dużego problemu z wypryskami, zaczerwieniami. Jedynie na czole i podbródku od czasu do czasu coś się pojawi, co jednak widać i zostawia po sobie czerwony ślad.
Żel stosuję od 3 tygodni. Codziennie wieczorem myję nim twarz bez okolic oczu, następnie smaruję kremem. Po użyciu moja skóra jest napięta i oczyszczona. Po 3 tyg. zauważyłam, że zaczerwienienia w 70-80 % znikły. Najbardziej od niego oczekiwałam, żeby zaczerwienienia znikły, przede wszystkim, żeby wyskakiwało mniej krostek i żeby twarz była oczyszczona, więc moje oczekiwania spełnił. 

Ocena :    (5/5)



NIVEA
Pielęgnujący płyn micelarny. (200 ml)



 


Cena :  200ml - ok. 13- 17 zł
400ml - ok. 17-21 zł
(cena zależy od sklepu i oczywiście pojemności)

Jedynym zadaniem płynu micelarnego jest zmywać makijaż bez większego problemu, ja jednak oczekuję od nich czegoś więcej. Chcę, żeby chociaż trochę zadbały o moją skórę. I tak jest. Co do pielęgnowania skóry, uczucia miękkości jak mówi producent również nie mam zarzutu. Jednak odnoszę wrażenie, że czasem wysusza mi cerę. Takie przynajmniej mam odczucie. Jednak spełnia swoje zadanie i ma ładny, lekki i przyjemny zapach.

Ocena :    (4/5)

Macie któryś z produktów ? Jakie są Wasze odczucia co do nich ? Ja osobiście jestem z nich zadowolona i nie zamierzam broń Boże z nich zrezygnować. Chyba, że nasunie mi się między czasie jakiś równie dobry produkt, to też oczywiście dobrze go przetestuję, dam Wam znać i zastanowię się nad zmianą produktu.

Pod ostatnim postem dużo się udzielaliście i aż miło mi się zrobiło na serduszku :) Dziękuję Wam za miłe komentarze pod każdym z postów i serdecznie witam nowych obserwatorów, obiecuję że się Wami dobrze zaopiekuję od strony urody. Nie zabraknie inspiracji i rad. 
Do następnego ! 
Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz