wtorek, 10 stycznia 2017

Eleganckie wzorki na paznokcie | #13 Paznokciowo #1 Hybrydy



Hej :)

Jak widać ostatnio moja aktywność na blogu spadła. Głównie było to spowodowane brakiem jakiegokolwiek aparatu, choćby w telefonie. Ja mam chyba pecha do urządzeń elektronicznych, albo po prostu złośliwość rzeczy martwych. W telefonie działa mi 25 % dotyku dzięki czemu czasami mogę do kogoś zadzwonić, tablet przez miesiąc był w naprawie i wczoraj do mnie wrócił, jednak, że osoba, która go naprawiała musiała widocznie nie mieć zielonego pojęcia co robi, zostanie on ponownie wysłany do naprawy. Wczoraj cały dzień tylko chodziłam zła, bo zapłaciłam za usługę nie małą kwotę (przynajmniej jak na osobę niepracującą), czekałam miesiąc i jeszcze dostałam tablet z powrotem w jeszcze gorszym stanie. Po prostu nie wierzę. No dobra, trochę ponarzekałam, jak to typowa kobieta, to teraz czas zabrać się za to po co do Was pisze. Przez ten czas kiedy nie dodwałam nic na bloga, wpadło mi parę klientek na hybrydy. Zrobiłam kilka fotem i postanowiłam, że podzielę się z Wami częścią z nich, może kogoś zainspiruję :) Przedstawię Wam pomysły na eleganckie, ale przyjemne wzorki. Jeśli będziecie jakiegoś bardziej ciekawi z wielką chęcią napisze post z instruktażem  :) 
Zapraszam ....
1. Złote kocie oko i ładny, delikatny, pastelowy różowy kolor na żelowym przedłużeniu :)


2. Czerwone trójkąciki na czarnym tle. Paznokcie zrobione pod kątem studniówki. Klientka w ten dzień miała na sobie czarną sukienkę oraz czerwone szpilki i torebkę :D

 

3. Srebrny i geometryczny wzorek z czarnej hybrydy i srebrnego pyłku. Te paznokcie zrobiłam akurat sobie, ponieważ towarzyszyłam znajomemu podczas studniówki i muszę przyznać, że prezentowały się na prawdę świetnie ! Przedłużone na żelu.


4. I złote kocie oko połączone z czarnym. Na palcu wskazującym wraz z klientką wpadłyśmy na pomysł, by przyozdobić całą płytkę. Przyjemny wzorek i łatwy w wykonaniu.


Kochani.. co do hybryd na jakich pracuję planuję zrobić oddzielny post, żeby troszkę więcej Wam o nich opowiedzieć. Pochodzą one z firmy Elarto. Możecie nie znać firmy. Posiadam z niej taka małą kolekcję kolorów i parę efektów, chromu, syrenki czy wyżej przedstawionego kociego oka. Jeśli chcecie to przygotuję dla Was post o tej tajemniczej wręcz firmie. 
Co do propozycji eleganckich paznokci/ bardziej wyjściowych, to już by było na tyle. Mam nadzieję, że chociaż jedne przypadły Wam do gustu :) Jeśli jednak nie dajcie też o tym znać, wypowiedzcie się jakie wzory Wam odpowiadają najbardziej. Ja się z Wami już żegnam. 

Do kolejnego, Cześć ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz