czwartek, 20 października 2016

Paznokcie Halloween pająk i pajęczyna krok po kroku | #9 Paznokciowo, #2 Halloween



Hej !

Tak jak obiecałam kolejny post z paznokciami na Halloween :) Już mam przygotowane zdjęcia do kolejnych postów paznokciowych, więc zaglądajcie często na bloga. A dziś mam dla Was podobne zdobienie do tego z poprzedniego posta. Tam robiliśmy dwa pajączki wiszące na nitce, dziś natomiast będzie jeden pająk na swojej sieci. No więc zapraszam !



1. Zaczynam od pomalowania płytki wybranym kolorem, najlepiej by był on jasny, dzięki czemu później będzie ładnie widoczny wzorek. Ja wybrałam pomarańcz. Następnie malujemy tułów naszego pająk, mozemy go wykonać za pomocą sondy lub pędzelka.


2. Następnie najlepiej za pomocą sondy robimy dwie białe kropeczki, które niedługo będą naszymi oczami.


3. Teraz rysujemy jego nozki oraz za pomocą sondy kończymy oczka.


4. W następnym kroku zabieramy się już za naszą pajęczynę. Rysujemy linie które będą wychodziły z pod pająka i będą się rozchodzić w zewnętrzna stronę paznokcia.


5. Teraz rysujemy poziome kreski które lekko zaokrąglamy. Ważny, aby wybrzuszenia były skierowane do środka.


6. Następnie poprawiamy wszystkie linie i nóżki pająka. Teraz wystarczy pomalować topem i gotowe !


I jak Was się podobają ? Troszkę jest pracy jednak myśle że dla końcowego efektu warto :D
Czekajcie na kolejne posty ! 

Monia ☺


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz