sobota, 29 października 2016

Paznokcie Halloween czaszka krok po kroku | #12 Paznokciowo #5 Halloween


Hej :D

Dziś prócz tego posta dodam jeszcze jeden wieczorekiem, ponieważ mam jeszcze jeden fajny wzorek ktorywarto Wam pokazać, a jutro dodam jeden lub dwa makijaże na Halloween, więc zagladajcie na bloga i wypatrujcie nowe posty, a teraz przejdźmy do dzisiejszego :) Mam dla Was czaskę, która tak mi się spodobała, że no musiałam ją zrobić i Wam pokazać :D 


1. Na pomalowanej na biało płytce zaczynam robić wzorek czarnym lakierem. Za pomocą cienkiego, długiego pędzelka rysuję dwie litery V, z czego kreska liteki która będzie z zewnętrznej strony paznokcia musi być dłuższa, bardziej wyciągnięta.


2. Teraz zamalowujemy V tak aby od góry powstala załamana linia.


3. Za pomocą pędzelka rysujemy dwie kreseczki które będą nosem, najlepiej będzie to wyglądać, gdy jedna będzie krótsza i nie będą one dokładne.


4. Następnie rysujemy w poprzek paznokcia nierówna, lekko falowania linie i wzdłuż niej pionowe kreseczki.



5. Teraz wystarczy całość po wyschnięciu pomalować topem i gotowe :D


Mam nadzieję, że wzorek Wam się spodobał :) Czekajcie na kolejne posty ! 

Monia ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz