czwartek, 22 września 2016

Paznokcie do szkoły krok po kroku | #7 Paznokciowo



Cześć!
Wiem, wiem dawno mnie tu nie było, a to wszystko przez szkołę. Wrzesień to trochę zabiegamy miesiąc jak dla mnie. Jestem w pierwszej klasie liceum, nowa szkoła, nowa klasa, nowi nauczyciele. Do wszystkiego trzeba się przyzwyczaić. Na szczęście okazało się, że mam w miarę miłych nauczycieli i fajną klasę :D



Przez ten cały miesiąc pisałam ten post, który na prawdę jest krótki i nie trudny do zrealizowania, jednak czas mi nie pozwolił, żeby dodać go szybciej. No ale nie owijając w bawelne...
Dziś mam dla Was post z pięknym wzorkiem, który mam nadzieję, że Wam się spodoba. W mojej starej szkole, czyli gimnazjum malowanie paznokci było zabronione, teraz w liceum nikomu to nie przeszkadza, jednak też trzeba pamiętać, że to jednak szkoła i nie można za bardzo zaszaleć z paznokciami. Dlatego znalazłam super rozwiązanie.
Kolor nude jest stonowany, nie rzuca się w oczy, a jeden mały, biały wzorek tylko orzeźwi nasz manicure. Mam nadzieję, że może i Wy wykorzystanie ten pomysł, jeśli oczywiście możecie sobie na taki pozwolić, bo wiadomo każda szkoła ma swoje zasady, których musimy przestrzegać. No trochę się rozpisałam, więc zapraszam już do dalszej części postu...



1. Na płytkę nakładamy biały lakier, może trzeba nakładać dwuch warstw jeśli będzie troszkę przebijał to nic nie szkodzi.


2. Na biały WYSCHNIĘTY lakier naklejamy naklejki tak, aby utworzył się nasz wzorek. Ja na początku przykleilam dłuższy kawałek wzdłuż paznokcia, a następnie od środka, w poprzek do brzegu paznokcia. Z dwóch stron na przemiennie.


3. Następnie malujemy płytkę z tasiemkami lakierem i od razu odklejamy naklejkę.


A o to efekt końcowy.


Jak Wam się podoba wzorek ? Mi bardzo :) Delikatny i przyjemny. Już niedługo Halloween, a co za tym idzie mnóstwo super postów ! Do zobaczenia !
Monia ❤

1 komentarz: