poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Paznokciowe inspiracje na lato ! | #1 Paznokciowo

Cześć !
Mam dziś dla Was trochę inspiracji i pomysłów na paznokcie na lato :) . Wszystkie zdjęcia były wykonane przeze mnie, jak i również zdobienia.

1. Figury geometryczne.


2. Palmy.


3. Palmy nr 2.


4. Figury geometryczne nr 2.


Postanowiłam, że zrobię też w innych kolorach.


5. Kropeczki.


Więc to jest 5 moich propozycji na letnie paznokcie :D Na bieżąco wpadają mi nowe pomysły do głowy, więc mogę zrobić podobny post z moimi propozycjami/ inspiracjami. A może chcecie, żeby Wam pokazać jak zrobić takie zdobienia ? A jakie podoba Wam się najbardziej ? Mi punkt 1 i 4 ! 
Piszcie w komentarzach ! 


Fanpage : Klik
Instagram : monia2510_
Instagram z pazurkami i makijażami : monia_stylist
Snapchat : moniaa2510
Kontakt : moni_1313@o2.pl
Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz