piątek, 13 maja 2016

II Spotkanie Blogerek & Blogerów. Katowice, Silesia City Center

Hi ☺
Kochani. Ponad tydzień temu zepsół mi się komputer. Niedługo będzie naprawiony, ale niestety czeka go formatowanie. Co a tym idzie stracę mnóstwo zdjęć i przeróżnych plików. A zdjęciach, które miałam na tamtym komputerze były, zrobione na bloga. I to mnie najbardziej boli. Miałam tam zdjęcia z sesji na post urodzinowy bloga i nie tylko. Postaram się jeszcze w jakiś sposób odzyskać te zdjęcia, ale nie wiem czy mi się uda. 

No dobra to już nie zamulając przejdę do dzisiejszego posta, który będzie dotyczył spotkania blogerek i blogerów, które odbyło się 30 kwietnia w Katowicach. 
Na spotkanie zawiozła mnie mama (dzięki ) hah. Jechałyśmy w sumie ponad 2 h. Nie powiem, trochę była męcząca ta droga bo ciągle na nas świeciło słońce i nas raiło no i było bardzo ciepło, ale dałyśmy radę Po drodze jeszcze 'zaliczyłyśmy' dwa korki. 



W końcu dojechałyśmy. Mama omówiła się z koleżanką, a ja poszłam na spotkanie. Mieliśmy zarezerwowany stolik w Costa Coffee i kilka drobny upominków dla reszty uczestniczek.



Całe spotkanie odbyło się w bardzo miłym towarzystwie. Miałam okazję poznać świetnych blogerów, których blogi już kiedyś widziałam w internecie. 
Jeśli chodzi o upominki to jest ich w sumie 7 od 6 firm.


1. Będzie słodko!
Otrzymaliśmy pierniczki z naszym imieniem. Ja z racji, że nie mogę jeść cukru, oddałam go mojemu chłopakowi, ale musiałam spróbować chociaż malutki kawałeczek bo tak słodko wyglądał. I rzeczywiste... był bardzo słodki !


2. Ideashirt.pl
Z tej firmy dostaliśmy koszulki. Najzwyklejsze, białe, dopasowane. Ale z jakim napisem ! '  I'M BLOGGER  ' Mam już do niej pewien plan, ale o tym dowiecie się już niedługo !


3. Akatja
Jest to firma, która wykonuje np. naklejki na ścianę w różnych ciekawych wzorach. Robią także naklejki pod włącznik światła i my właśnie taką dostałyśmy. Jest w czarnym kolorze i wydaje się ala zamszowa. Ja jestem z niej zadowolona, ponieważ niedługo będę mieć malowany pokój i będzie mi idealnie pasować kolorystycznie. W sumie, to do czego czarny nie pasuje ?



4. Majunto.
A tutaj mamy małą ozdóbkę - serduszko. Mi trafiło się żółte w białe grochy. Był te w kolorowe paseczki, czy po prostu w innych kolorach. Myślałam gdzie by je powiesić. Bo do pokoju by mi nie pasowało, więc dałam je mamie, a ona postanowiła, że je zawiesi w samochodzie na lusterku. Ta to ma pomysły Ale wygląda to dość fajnie, więc wszyscy są zadowoleni.


5. Chocokiss
To jest bardzo fajna firma. Sprzedają oni czekolady, które nie zawierają glutenu, Do tego mają cudowne opakowania ! Jeśli zajrzycie do nich na stronę, to na pewno, któraś wersja wpadłaby Wam do gustu. My dostaliśmy takie jak na zdjęciu niżej, A z racji, że nie mogę jeść słodkiego to oddałam ją mamie. Chociaż mam nadzieję że da i chociaż ją spróbować ☺


6. Basilur
To firma, która sprzedaje herbaty. ale nie tylko takie zwykłe. Dostałyśmy po dwie w różnych wersjach. Ja dostałam jedną ( ta w mniejszy opakowaniu ) czarną z imbirem i drugą ( ta w większym ala domek ) czarną herbatę cejlońską z dodatkiem owoców papai, rodzynek, mango i ananasa, z naturalną skórka pomarańczową oraz nuta pomarańczy i mandarynki. Brzmi pysznie, prawda ? i powiem Wam szczerze, że właśnie taka jest. Smakuje jak herbata z  sokami owocowymi. Aż ne umiem tego opisać, to trzeba spróbować.




Jestem bardzo zadowolona z naszego spotkania. Gdy zakładałam grupe (klik) na Facebooku, gdzie umawiamy się na miejsce spotkania itd. chciałam, aby ona się bardzo rozwinęła. Chciałam, aby były one organizowane w przeróżnych miastach. Było to nasze drugie spotkanie i jestem niesamowicie dumna z tej grupy, bo w tak krótkim czasie, się tak bardzo rozwinęła. Gdy coś robię, staram się aby wyszło mi o jak najlepiej i tak samo właśnie jest z moim blogiem jak i grupą Chciałam wszystkim uczestnikom bardzo podziękować, że znaleźli czas na to, aby uczestniczyć w tym spotkaniu.
A o to ich blogi :


Na grupie moich czytelników (klik) informowałam już Was o tym, że mój blog przejdzie wielką zmianę, która mam nadzieję, że nadejdzie jak najszybciej
Jeśli jeszcze nie należysz do grupy, a podoba Ci się mój blog, chcesz trochę więcej się o mnie dowiedzieć lub może ze mną porozmawiać to zapraszam

Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz