wtorek, 19 kwietnia 2016

Kredka do brwi FELICEA - naturalne kosmetyki z Polski | #2 Monia testuje

Hi ☺
Na początku chciałam Wam powiedzieć, dlaczego mnie kilka dni nie było. Jak wiecie piszę testy , poza tym jeszcze miałam w weekend 18-nastkę w rodzinie i tak jakoś czas zleciał. Ale spokojnie wszystko nadrobię ☺ To przejdźmy do posta.Dziś mam dla Was post o czymś co kobieta traktuje jako podstawę dnia. Czyli kosmetyki. Codziennie każda z nas czegoś używa : tuszu, podkładu, cieni, eyelinera, kremu do twarzy, czy ciała, czy choćby balsamu do ust. A czy używałyście kiedyś naturalnych kosmetyków ? I to jeszcze z polskiej firmy ? Otóż chcę Wam przedstawić pewną firmę - Felicea. Jest to Polska firma, która produkuje kosmetyki tylko i wyłącznie z naturalnych składników. Ich portfolio składa się z : kredek do brwi, pomadek, błyszczyków, korektorów, kredek do ust, kredek do oczu, cieni do oczu i pomadek ochronnych. Jak widać mają troszkę produktów do zaoferowania. Bardzo mnie urzekło to, że ta firma jest z Polski no i oczywiście, że produkuje kosmetyki z naturalnych składników. Miałam okazję wypróbować jeden z ich produktów, a była to kredka do brwi.


Jeśli chodzi o te kredki to mamy do wyboru 3 warianty kolorystyczne. Ja wybrałam kredkę z numerkiem 81. Wystarczyło poczekać kilka dni i mogłam przetestować ich produkt. 


Była zapakowana w zieloną kopertę, co było moim zdaniem dobrym trafem. Zielony kolor kojarzy nam się z naturą, a to idealnie pasuje do ich firmy. Kredka była zapakowana w folię i przyozdobiona żółtą wstążką co wyglądało super. Lubię, gdy firmy dbają nie tylko o jakość produktu, ale o to jak dany produkt jest, że tak powiem przygotowany do wysyłki. To czas na opinię.



Co mówi firma o produkcie ?

Idealna do podkreślania kształtu i koloru brwi. Kremowa konsystencja sprawia, że nakłada się ją lekko i równo. Zawarte w kredce naturalne pigmenty są trwałe i idealnie komponują się z różnymi rodzajami karnacji. Dostępna w 3 wariantach kolorystycznych. Skuwka z aplikatorem, szczoteczką.

Co ja sądzę o produkcie po przetestowaniu ?

Czy zgadzam się z nimi ? Jak najbardziej tak. Jeśli chodzi o nakładanie kredki, to nie miałam z nią żadnego problemu. Sama pierwszy raz mam styczność z kredką do brwi, zawsze używałam cieni. Czytałam, że niektóre dziewczyny mają problem za pierwszym razem, gdy malują się kredką. Ja nie miałam żadnego. Tak jak mówi firma kredka ma kremową konsystencje. Przy nakładaniu nie zauważyłam żadnych grudek, ani smug, które czasem powstają gdy dwa razy przejedzie się produktem w jednym miejscu. Jest dobrze na pigmentowana i długo się utrzymuje. Aplikator pomaga przeczesać brwi. Jedyny minus to kolor. Tzn chodzi mi oto że w sumie mogłam wziąć ciemniejszy, więc tutaj jest mój błąd, ale jak chce mieć ciemniejsze to aplikatorem raz przejeżdżam lekko ciemniejszym cieniem i jest super. Chociaż sama już nie wiem , tak wygląda bardziej naturalnie. No i oczywiście zawsze patrzę na miejscowość jak jest napisane bo czasem lubią przekręcić ją trochę no i faktycznie i teraz tak było, ale to oczywiste, że mogło tak się zdarzyć. Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń i mogę z czystym sercem ją polecić






Bezpośredni link do kredki : klik
Moja ocena :       (5/5)


Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz