czwartek, 10 marca 2016

Top 5 moich ulubionych blogów ☺




Hi ☺
Dziś taki post, ponieważ leżę w domu w kiepskim stanie, świat mi wiruję, ale postanowiłam coś dla Was napisać. Troszkę dawno mnie nie było, więc czas się za siebie wziąć. Mam dla Was post jakiego jeszcze u mnie na blogu nie było. Z racji, że najwięszką popularność na moim blogu miał post 5 typów blogerów, których nienawidzę postanowiłam dodać teraz post o ludziach, których blogi uwielbiam. Poprosiłam na pewnej grupie blogerskiej, aby zgłaszały się blogi. Jeden blog, który czytam już od dawna postanowiłam dodać dodatkowo, ponieważ nie mogło go tutaj zabraknąć No więc zapraszam do czytania ...



Miejsce 1

Tutaj na prawdę było mi trudno zdecydować. Mam dwa blogi, które ewidentnie dla mnie się wyróżniają. I płakałabym, gdybym miała zrzucić jeden z nich na 2 miejsce. Więc mamy dwa blogi na 1 miejscu.



Jeśli chodzi o Janka... Jestem pod ogromnym wrażeniem, jego talentu do fotografowania! Robi przecudne zdjęcia. Jak na 14-latka jestem po prostu zachwycona jego zdjęciami.


To właśnie Kinga, której bloga czytam od dawna. To cudowna dziewczyna, której blog daje dużo do myślenia. Możecie u niej także znaleźć posty typu CIY i DIY. Ona mnie przekonała do zakupienia aparatu, który sama używa. Pięknie wychodzi na zdjęciach, jej błękitne oczy i rude włosy idealnie ze sobą współgrają.

Miejsce 2


A o to Emila. Osiemnastoletnia dziewczyna, o przepięknych włosach i urodzie. Na jej blogu znajdziemy zdjęcia, na których gra główną rolę. Także radzi jak dbać o włosy. 

Miejsce 3


Oliwia, której zdjęcia także mnie zachwycają. Kto wie, może uda nam się spotkać i zrobić jakąś sesję ? 

Miejsce 4


Siedemnastoletnia Kinga. Pisze posty o swoich przemyśleniach i nie tylko. Dodatkowo urzekł mnie jej nagłówek... Jest cudowny !

Miejsce 5



I Wiktoria, 13-latka interesująca się modą i fotografią. Jedynie poprawiłabym nagłówek, ale do reszty nie mogę się doczepić ☺ 



Mam nadzieję, że post Wam się podobał. Jeśli uważasz, że to Ty powinieneś się znaleźć na tej liście, zostaw małą informację o sobie w kom i podaj link do bloga. Jeśli będę pisać taki post jeszcze raz w najbliższym czasie, wezmę Cię pod uwagę ! Zapraszam na blogi, które wyżej wymieniłam, myślę że Was nie zanudzą, a wręcz zaciekawią :) 
Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz