wtorek, 9 lutego 2016

♥ Make-up challenge ♥

Hi ☺
Dziś mam dla Was challenge ! Pierwszy raz pojawia się u mnie na blogu takiego typu post. Challenge to wyzwanie, a to będzie dotyczyło makijażu. Wraz moją przyjaciółką postanowiłyśmy trochę się pobawić, powygłupiać i zrobić coś takiego dla Was Polega ten challenge na tym, że na 6 karteczkach piszemy różne części twarzy/makijażu ( u nas były to : policzki, kreska na oku, brwi, rzęsy, usta, powieki ) i na kolejnych 6 rzeczy, którymi będziemy malować ( bronzer, eyeliner, pomadka, tusz do rzęs, cienie i podkład ). Jedna z nas losowała części twarzy, a druga kosmetyki i malowałyśmy się nawzajem. No więc zapraszam do oglądania zdjęć ☺  :


Makijaż Wiktorii

Wylosowałyśmy  : 

policzki - podkład
usta - pomadka
brwi - cienie
rzęsy - eyeliner
kreska na oku - tusz do rzęs
powieki - bronzer


Myślę, że nawet nie wygląda najgorzej ten makijaż :D (?) 

Mój makijaż

Wylosowałyśmy :

brwi - pomadka
rzęsy - podkład
policzki - eyeliner
powieki - bronzer
usta - tusz do rzęs
kreska na oku - cienie


Tak, ten makijaż wyszedł trochę bardziej szalony :D



Mam nadzieję, że spodobał Wam się ten post. Który makijaż Wam się bardziej spodobał ? Chcecie więcej challenge'y ? Mamy dla Was jeszcze jeden już gotowy, tylko muszkę go napisać i przerobić zdjęcia, więc niedługo się pojawi
Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz