wtorek, 2 lutego 2016

#LBA - Co sądzę o samobójcach ?

Hi ☺ 
Witam Wasz bardzo serdecznie w kolejnym poście na moim blogu ! Dziś LBA part.2 . Myślę, że dzięki temu postowi dowiecie się jeszcze więcej na mój temat i jak ja postrzegam kilka spraw. Zostałam nominowana przez 2 blogerki : mlle-rebelle.blogspot.com , jakaczuszka.blogspot.com. Niektóre pytania się powtarzają, bądź są podobne więc postanowiłam je połączyć w jedno, aby się nie powtarzać ☺ No to - zapraszam do czytania !

1. Ile czasu spędzasz w internecie ?
Łoo... Ostatnie bardzo dużo. Najczęściej robię coś przy blogu, loga dla innych blogerów lub oglądam filmy na YT.

2. Co skłoniło Cię do założenia bloga ?
Tak szczerze to nie jest mój pierwszy blog Wiele razy już próbowałam, ale nie byłam w tym wytrwała. Nie wiedziałam jak to robić. Przede wszystkim - byłam za młoda ( miałam może z 9 lat :D ). Pewnego dnia, gdy jechałam na mecz Skry ze szkoły, zgadałam się z koleżanką, która także prowadzi bloga. Zaczęła mi opowiadać o jej blogu, o czym pisze itd. I w sumie to ona mnie zainspirowała i tchnęła w tym kierunku Zostawiam link : cherryandclaudia.blogspot.com.

3. Najlepszy żart jaki usłyszałaś w żuciu ?
Haha, chyba nie mogę się tak do końca określić ☺ Jest wiele naprawdę dobrych, jednak żadnego nie mogę określić najlepszym.

A te ostatnio usłyszałam na oazie:
Humor ks. Łukasza
Idzie ksiądz przez pustynie, napotkał głodnego lwa. Pada na ziemię i zaczyna się modlić.
- Boże, spraw, aby to stworzenie miało choć trochę chrześcijańskich uczuć.
Lew nagle klęka i zaczyna się modlić. Ksiądz woła:
- Dziękuję Ci Panie !
Lew na to :
- Pobłogosław Panie ten posiłek.

4. Co zmieniło się w tobie od kiedy masz bloga ?
Na pewno stałam się bardziej zorganizowana i wytrwałą w tym co robię. Nie poddałam się jak z poprzednimi blogami

5. Znajomi o tym wiedzą, czy jest to tajemnica państwowa?
Szczerze Wam powiem, że na początku trochę była, ale to chyba jak u większości. Teraz sądzę, że śmieszne jest prowadzenie bloga i ukrywanie się z tym. W sensie powiem jednej koleżance, ale niech nikomu nie rozpowiada. Bez sensu. Dużo moich znajomych o tym wie. I wspierają mnie w tym Przynajmniej widzę, kto docenia moją pracę i cieszy się razem ze mną z sukcesów, które odnoszę na blogu. Chodź są na razie nie wielkie

6. Gdybyś miała wybrać jedną pasje co by to było ? 
Ja raczej nie mam pasji. Oczywiście są rzeczy, które uwielbiam robić. Ale raczej nie mogę nazwać tego pasjami. Ja wciąż odkrywam. Uczę się nowych rzeczy. Ale np. bardzo lubię sport i gimnastykę akrobatyczną.

                                                         7. Jak sądzisz, czym jest strach ? 
Strach to uczucie, którego raczej nikt nie lubi. Ale czym moim zdaniem on jest ? Z różnych powodów możemy się bać, czy właśnie odczuwać strach, Dla niektórych może to być strach przed sprawdzianem, dla niektórych przed śmiercią, a jeszcze dla innych chodzenie w nocy po lesie. Ja najbardziej się boję tego, że kiedyś sobie w życiu nie poradzę. Chociaż wiem, że o to nie powinnam się martwić, bo wiem że dam sobie radę.

8. Ulubiona czekolada?
Pomijając fakt, że ja sama czekolady jeść nie mogę to chyba jest to milka (mmm truskawkowa, albo biała). Najbardziej wszyscy się zachwycają tą z oreo. Ja osobiście nie zdążyłam jej spróbować, ale myślę, że była by to jedna z moich ulubionych ☺

9. Czego nienawidzisz w ludziach ?
Nienawidzę ludzi nieoryginalnych, którzy próbują się podeprzeć na czyichś pomysłach. Moim zdaniem jest to żałosne. To przy okazji zapraszam do poprzedniego posta : 5 typów blogerów, których nienawidze

10.  Załóżmy, że trafiasz do samolotu, pilot słabnie i nie ma kto objąć steru, co robisz ?
To jest świetne pytanie ! Hah, co ja bym zrobiła ? Wzięłabym spadochron, który bym znalazła szybko na pokładzie i wyskoczyłabym z samolotu. Zawsze chciałam skoczyć ze spadochronu. Spełniłabym marzenie ! Szczęście w nieszczęściu :)

11. Jak sądzisz co jest prawdziwe, ty czy Harry Potter ?
To oczywiste, że ja ☺

12. Która książka, bądź piosenka zmieniła Twoje życie i dlaczego ?
Jeśli chodzi o książki to ' Gwiazd naszych wina ' , ' Motylki ' i ' Desieree, czyli czas próby '. Wszystkie te książki są o życiu a takie właśnie lubię czytać. Myślę, że każdy z Was zna pierwszą książkę, którą wymieniłam. Druga opowiada o anorektyczce. Natomiast trzecia jest o dziewczynie, której ginie w wypadku samochodowym. Ona natomiast doznaje kontuzji kostki. Wiele mylnych diagnoz kieruje ją w końcu na wózek. Jeśli chodzi o piosenki, to ciężko powiedzieć. Dużo jest takich, które dają do myślenia. W większości to rap.

13. Bez czego nie mogłabyś żyć ?
Myślę, że bez telefonu, komputera, bez internetu. W końcu co by było z blogiem ? :D

14. Jakiej muzyki słuchasz ?
Ja lubię zmieniać styl. No w końcu kobieta zmienną jest ☺ Osobiście słuchałam już chyba wszystkiego.

15. Jak wyglądają Twoje plany na życie ?
Ogólnie chciałabym kiedyś mieszkać w pięknym domu. Taki jest cudny !



Fajny by było, gdybym została prawnikiem, albo architektem wnętrz. Ale najważniejsze, żeby była szczęśliwa. Nie chcę do końca planować swojego życia. Później może wyjść gorzej i będę załamana. A po co ? 

16. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską ?
Tak, sama miałam dobrego przyjaciela. Niestety kończy się tak, że któraś ze stron zakochuje się w drugiej. Jak w moim przypadku.

17. Co sądzisz o samobójcach.
Nie chcę się jakoś bardzo rozpisywać na ten temat. Zanudziłabym Was. Dla mnie samobójstwo jest bardzo samolubne. Jak można odebrać sobie życie? Samobójcy nawet nie pomyślą co przeżywają później bliskie jej osoby.

Nominuję : 
klaudiasl.blogspot.com
modowa1.blogspot.com
naataliam.blogspot.com
asieekknuu.blogspot.com
karty-pamietnika.blogspot.com
famusia.blogspot.com
weronikaadamczykblog.blogspot.com
killukitty.blogspot.com
zaliamoon.blogspot.com
brunettecrazylife.blogspot.com
nothinghappenswith.blogspot.com

Pytania :
Wybierzcie sobie 11 z tych, które ja dostałam :)

No, więc - jeśli wytrwałeś i przeczytałeś ten post do końca to na prawdę Cię podziwiam i dziękuję !
No i korzystając z okazji chciałam pozdrowić wszystkich moich czytelników, m.in. Wiktorię, Weronikę, Kingę, Panią z rezonansu oraz księdza Łukasza i grupę z oazy !
Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz