sobota, 6 lutego 2016

#3 DAILY BLOG - wrażenia, zdjęcia, relacje




Hi ☺ 
Witam Was bardzo serdecznie w ostatnim już DAILY BLOGU ! Dziś dzień odpoczywania i przeglądania zdjęć. Musze Wam powiedzieć, że było dość fajnie jednak mogło być lepiej. Wytańczyłam się za wszystkie czasy i nadal się zastanawiam jak ja dałam radę wsiąść do samochodu, a później wejść do domu. Nogi bolały mnie niesowicie, w sumie to nadal mnie bolą. Nie miałam butów na zmianę ( może to się wydawać dla niektórych śmieszne, ale po prostu zawsze wytrzymywałam w szpilkach ). Jedzenie było okej, chociaż ja miałam troszkę inne danie, ponieważ mam tą dietę. Jeśli chodzi o muzykę to tak średnio mi się podobała. Szału nie było. Ale DJ'e przygotowali dla nas kilka fajnych zabaw, więc nie było najgorzej. Dobre towarzystwo ratowało wszystko ! Żeby Was już nie zanudzać zostawiam zdjęcia.

















I tutaj macie zdjecia robione przez fotografa naszej pajęczańskiej strony internetowej (klik) :






Jeszcze czekam na zdjęcia od innego fotografa, więc jak tylko je dostanę pokaże Wam je w następnym poście. Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają
Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz