piątek, 5 lutego 2016

#2 DAILY BLOG - komers, stres, make-up, fotki

Hi ☺
No więc to już dziś ! Szczerze Wam powiem, że zaczyna mnie łapać lekki stres :( Najbardziej boję się o poloneza. Na samym końcu nie do końca wychodzi mi przejście przed partnerem, ponieważ za każdym razem się potykam... Ale obiecuję Wam, że postaram się nie wylądować na ziemi ! :D A jeśli się już tak stanie to będę się śmiać jak głupia. Pewnie się ze wstydu zarumienię, ale będę się śmiać
No to tyle jeśli chodzi o poloneza. Makijaż już gotowy.Uzyskałam taki efekt jaki właśnie chciałam. Niestety nie obrobiłam tych zdjęć zbytnio, ponieważ piszę dziś do Was na moim telefonie, więc przepraszam Was za to.
Już ubrana i gotowa do wyjścia. Więc życzcie mi powodzenia ! Ja obiecuję porobić fotki i w jutrzejszym już ostatnim DAILY BLOGU będziecie mogli je zobaczyć

Do jutra ! 
Monia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz