wtorek, 26 stycznia 2016

5 typów blogerów, których nienawidzę

Hi ☺
Pisze ten post, bo już dłużej wytrzymać nie można. Wam (blogerom) pewnie przeszkadza obs/obs czy kom/kom.  Ale mi tu chodzi o coś bardziej bezczelnego. I wiecie co ? Nie spodziewałam się że może dojść do takiej sytuacji, którą zaraz opiszę niżej... No więc przejdę do sedna ...

 1. Pewnego pięknego dnia, przeglądając blogi różnych osób napotkałam się na jeden gdzie czytając opadła mi szczęka. Nie z zachwytu. Dlaczego ?

' No więc dzienkuję wam za 50 obserwacji na mojim blogu'

Serio? 'Dzienkuję' ? 'Mojim' ? Zacznijmy od tego, że pisząc posty błędy są podkreślane taką magiczną, czerwoną linią. To znaczy ' Coś jest nie tak, zmień to natychmiast! '. Okej, ja rozumiem, że niektórzy ludzie mają problemy z pisaniem itd. Ale, żeby tak ta osoba pisała przez wszystkie posty ? Inni blogerzy zwracali uwagę tej osobie w komentarzach, aby sobie poprawiła. I nic. Kompletnie. Bo po co ? Kaleczmy nasz język ! ( ironia oczywiście )

2. Krótko, nie na temat, liczysz na dużo komentarzy i obserwacji ?

' Cześć kochani ! Dziś mam dla Was post o moich włosach. Moje włosy są koloru blond. Są długie, lecz dawno nie obcinałam końcówek i muszę iść do fryzjera. Polecam u Pani Marty Kwiatkowskiej! Do zobaczenia w kolejnym poście, liczę na miłe komentarze i obserwacje. Pa ! '

No więc ... Masz długie, blond włosy, nie podcinane końcówki od dłuższego czasu. Super. Interesujące. ( znów ironia ) Poza tym hmm.. Na pewno znam 'Panią Kwiatowską'. Moje drogie blogerki ! Jeśli chcecie otrzymywać 'miłe komentarze i obserwacje' nie skracajcie swoich postów do minimum. WYMYŚLCIE jakieś fajne tematy na posty ( dotyczy punktu 5 ). Piszcie coś ciekawego. I nie 'lanie wody'.

3. Myślisz, że w ciągu roku prowadzenia bloga podejmiesz współpracę ? BŁĄD.
Często spotykam się z dziewczynami, które dopiero co założyły bloga i już chcą współpracować z jakąś firmą. Kobieto ! Po co prowadzisz bloga ? Dla współpracy ? To lepiej skończ z pisaniem bo nic nie osiągniesz. Firmy mają swoje wymagania co do współpracy. Niektóre życzą sobie 1000 obserwacji i 100 000 wyświetleń inne dwa razy tyle ... Zanim osiągniesz takie statystyki minie sporo czasu. I pewnie znudzi Ci się blogowanie zanim coś uda Ci się osiągnąć. Więc jedna mała rada... Piszesz bloga dla współpracy ? Przestań go pisać. To trzeba kochać.

4. Jak to w ogóle nazwać ?
' Heeeeeeeej moje kochaaane. (...) To do zobaczonkaaa paaaaa :***** '

Powiem tak ... to mnie razi w oczy. Seeeeeeriooooo 'paaaaa i heeeeej '. Naaaaweeet tego nieee skomentujeeee.

5. No w końcu doszłam do tego punktu. No więc tu Wam muszę powiedzieć pewną przykrą dla mnie sytuację.
Gdy założyłam bloga wspomniałam o tym kilku koleżankom. I powiedziałam też m.in. (nazwałam ją tak tylko do posta) Marcie. Marcie się spodobało i jakiś miesiąc lub dwa po mnie uznała, że ona też chce. Powiedziałam okej (nie przeszkadzało mi to nawet sama chętnie jej chciałam pomóc z logiem itd.) No więc powiedziałam, że musi wymyślić sobie nazwę tego bloga. No i wpadła na pomysł 'marta-blog'  (pomijając fakt, że ja mam monia-blog ale ok. W sumie to nie zwróciłam za bardzo na to uwagi. Pamiętajcie, że to imię podstawiam tylko pod posta). No i zrobiłam jej ten nagłówek i było wszystko okej, Do czasu ...
 Pewnego dnia wpadłam na pomysł ' A dodam post o mnie i moich przyjaciółkach. ' No i dodałam. Wymieniłam każdą, opisałam trochę i wstawiłam nasze wspólne zdjęcia. Po kilku dniach wchodzę na marta-blog . I widzę. Post. A o jakiej nazwie ? 'Przyjaźń'. No super. Coś tu nie gra - myślę sobie. Opisała co to jest przyjaźń i dodała jakieś zdj z neta. Kurde. Ale dobra. Mogło jej się zdarzyć, może nawet nie skojarzyła, że dodałam podobny. No i tak trochę minęło .... Aż do teraz ...
 Dodałam post '30 dziwnych faktów o mnie' i na początku napisałam tak 'Dziś mam dla Was post dzięki, któremu lepiej mnie poznacie ' .Wymieniłam te fakty zaczynając od tego kiedy się urodziłam itd. i specjalnie dla Marty dodałam punkt ' 18. Nie lubię być trollowana i gdy ktoś zrobi dokładnie to samo co ja to najprościej w świecie jestem wkurzona.Minęło kilka dni i znowu się zaczęło... Dodała post, który zaczął się tak 'Hejj ! Dzisiaj przychodzę  z postem, który będzie dotyczył... MNIE. Już parę miesięcy prowadzę tego bloga więc postanowiłam napisać  wam kilka słów na mój temat , żeby mój czytelnik wiedział kto do niego pisze ' ' Chodzę do 3 klasy gimnazjum. 7 marca skończę 16 lat '

Rozumiecie to ? To już było dla mnie przegięcie. Jak można być tak bezczelnym. To już się nie dzieje przez przypadek. Jestem zawiedziona Martą. Liczyłam, że jest bardziej pomysłową dziewczyną. I sama się mnie w szkole pytała. 'Co ty robisz, że masz tyle wyświetleń i obserwatorów ? ' No widzisz... Sama wymyślam swoje posty ;)
I taka mała wiadomość do Marty (wiem, że to przeczyta, ponieważ SAMA OZNAJMIŁA MI, że czyta mojego bloga codziennie). Bądź bardziej pomysłowa i oryginalna ;)


Mam nadzieję moi kochani, że wy nie doświadczyliście jeszcze czegoś takiego i że nie zdarzy się taka też sytuacja u Was.
Monia ♥