sobota, 12 września 2015

Na prawo, czy na lewo ? Czyli gdzie się wybieram po gimnazjum + OUTFIT ! ☺

Hi 
Witajcie kochani  Z przykrością muszę stwierdzić, że wakacje się skończyły ... :c Znów musimy się uczyć, odrabiać prace domowe, znosić humorki nauczycieli. A ponieważ kończy się też lato to będzie coraz chłodniej na dworze... Aż w końcu przyjdzie zima i śnieg. Ale ... nie musi być tak źle ! Czemu mamy być pesymistami ? Bo troszkę śniegu popada ? Bo będziemy musieli codziennie widywać się z przyjaciółmi ? ( ja tam się z tego powodu ciesze ) Ej ! Przestajemy narzekać !  Po co sobie mamy psuć humorki z tego powodu ? ☺ Cieszmy się tym co mamy ! Trzeba się zmotywować do pracy ! A ja w szczególności, ponieważ czeka mnie test gimnazjalny, a jeśli marzy mi się prawo lub architektura, muszę wziąć się w garść i porządnie przygotowywać do tego testu, który zadecyduje czy dostanę się na wymarzony kierunek, czy też nie. Muszę przyznać, że zdecydowanie się na jaki kierunek chcemy się wybrać nie jest proste - niestety, ponieważ przede wszystkim moim zdaniem jeszcze nie dorośliśmy do tak poważnych decyzji. Każdy z nas chciałby robić w życiu to co lubi/mu się podoba. Lecz tak łatwo osiągnąć to nie jest. Sama wiem, że na prawie sobie PRAWDOPODOBNIE nie dam rady :'c... A dlaczego ? Już wam mówię :
~ jest na prawdę DUŻOO nauki,
~ 1 semestr studiów na tym kierunku kosztuje ok. 12 tys. ,
~ gdy już wszystko zdam i zapłacę trzeba mieć 'gdzie iść' mianowicie chodzi mi o to, że gdybym  chciała trafić do jakiejś kancelarii nie wezmą mnie tak po prostu, niestety trzeba mieć jakieś 'plecy' - kogoś z rodziny lub znajomych kto jest prawnikiem itp. 
No, więc nie wiem jeszcze czy sobie poradzę, ale chcę wierzyć że tak. No ale ... Nie jestem optymistką - raczej realistką wolę 'nie pakować' się w coś, w czym sobie nie dam rady... Więc czy pójdę na prawo, czy na lewo ? Zobaczymy ... Trzymajcie za mnie kciuk, że spełnię kiedyś swoje marzenie ! ♥


OUTFIT IDEALNY DO SZKOŁY ! 











Top : New Yorker | Jeans'y : ---- | Torebka : Sinsay

Polecam, takze do tego OUTFIT'u białe, niskie convers'y. Ja niestety miałam swoje wyprane i aktualnie się suszą


Monia ♥

5 komentarzy:

  1. Powodzenia :)
    śliczną masz torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dasz rade, to nie jest takie trudne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację nie ma co narzekać, trzeba wziąć się porządnie do roboty i przyłożyć się do nauki :)
    Życzę powodzenia w szkole, trzymam kciuki i wierzę, że kiedyś pójdziesz na wymarzony kierunek studiów!


    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od pierwszej klasy gimnazjum miałem kilka pomysłów na siebie. Przez chwilę chciałem iść na weterynarię, później przez bardzo długi czas marzyłem, aby pójść na psychologię kliniczną. Następnie chciałem pójść na studia stricte marketingowe. Teraz jestem w pierwszej klasie lo i chciałbym pójść na UW na studia dziennikarskie ze specjalizacją na marketing lub na filologię angielską. Co do egzaminu gimnazjalnego to bym się nie przejmował. Oczywiście jeżeli mieszkasz w dużym mieście to musisz się postarać, ale to nie matura. Liczą się rónież oceny i zachowanie!
    http://thekisho.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń