poniedziałek, 18 maja 2015

Pierwszy post i OUTFIT !

Hi ☺
A więc... Zaczynam swoją przygodę z blogiem! Wiele razy zastanawiałam się nad tym, aby założyć bloga.. niestety za każdym razem się poddawałam. Ale teraz zdobyłam się na odwagę i jest! Mój blog. Mój mały świat. Mam już wiele pomysłów na kolejne posty i już niebawem będziecie mogli przeczytać kolejny :). Teraz może więcej informacji na temat dodawanych przeze mnie postów. Będę wstawiała posty co tydzień ( możliwe, że wcześniej ) dokładne informację będę podawała na moim Twitterze, który specjalnie założę, aby was informować kiedy wstawię kolejny post :) W moich postach będziecie mogli poznać mnie, moje szalone pomysły i ( być może ) zaczerpnąć inspirację. Więc do zobaczenia w kolejnym poście !

Monia ☺

Przepraszam za jakość zdjęcia. Było robione telefonem ;)

Koszulka : H&M
Buty : Converse 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz